13 Mart 2008 Perşembe

SÖZLÜMÜN DOĞUMGÜNÜ PASTASI


Bu pastayı 11 Şubat'ta doğumgünü olan sözlüm Hakan için hazırladım. İlk kez 2 katlı pasta yaptım. Her ne kadar diğer bolgcu arkadaşların ki kadar muntazam olmasada ailem ve arkadaşlarımız tarafından çok beğenildi.Pastamın teması sözlümün yeni yaşı olan 31 idi. Pastanın hemen her yerine 31 rakamını koymamın sebebi, kendisinin bu yaşı kabullenememiş olmasında dolayıdır. Sadece daha kolay alışsın diye bu kadar yaş vurgulu yaptım bu pastayı.. Yoksa başka bir amacım yoktu :D(yani yaşlandığını düşünmüyorum yoksa)


Umarım sizlerde beğenirsiniz. Pastam ile ilgili detaylı bilgi vermem gerekir ise pandispanya yapımını sevgili pastacı burcunun blogundan aldım. Şeker hamurunu ise hazır temin ettim. Çok yoğun çalıştığımdan dolayı şeker hamurunu kendim yapmayı hiç denemedim, sanırım tutturamama riskiminde olması beni hazır şeker hamuru alımına itti.


Onun dışında pastamın içinde krema olarak Dr. Oetker'in hazır kakaolu pasta kremasını ve krem şantisini kullandım. Genelde pasta yapımında 1 paket kakaolu pasta kremasını 1 poşet krem şanti ile 2 su bardağı süt eşliğinde hazırlıyorum. Bu çok kıvamlı bir krema oluyor.


Meyve olarak muz ve bitter çikolata parçaları kullandım. Tadıda çok beğenildi.
Bu arada pastamın bitimi gece yarısını buldupu için çok acele resim çekebildim, çalışma masam bu sebepten dolayı oldukça dağınık kusura bakmazsınız değil mi?? :(


Diğer pastalarımı ilk fırsatta daha detaylı anlatımlar ile ekleyeceğim.


Görüşmek üzere..


Sevgiler..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

başarılar..

pinar dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)nişanlınızında yeni yaşı hayırlı olsun...

www.emirinannesi.blogspot.com

inci ünyay dedi ki...

teşekkür ederim Pınar Hanım.. Sevgiler..