25 Nisan 2008 Cuma

IBATECH EKMEK, PASTA VE TEKNOLOJİLERİ FUARI ARTIII ZEYNEP ADA SHOWW..








Merhabalar,


Geçtiğimiz haftasonu gerçekleştirilen Ibatech Ekmek, Pasta ve Teknolojileri Fuarı'na gitme imkanım oldu. Sanırım gidemesem çok kötü hissederdim, çünkü orda olmayı çok istiyordum. En yakın arkadaşım Şehnazcığım ile fuar merkezinde aldık soluğu..


Direkt olarak Ovalette standına gittik, sevgili Zeynep Ada çeşitli figürler yapıyordu. Kendisi tüm sorularımızı nazikçe cevapladı ve modelleme inceliklerini bizlerle paylaştı. Fuarda geçirdiğim toplam 4 saatin 3,5 saatini Zeynep Hanımı izleyerek geçirdim diyebilirim. Daha sonrasında arkadaşım beni uyardı ve başka standlarada bakmamızı rica etti. Yoksa ben günü Zeynep Hanımı izleyerek bitirecektim sanırım :) .


Fuarda ayrıca diğer blogcu arkadaşlarlada tanışma imkanım oldu. Sevgili Pastacı Kız Özlem ve Benim Mutfağım Esra ile tanıştığıma çok memnun oldum.


Ovalette standının yanında Pasdekor'un standı vardı. Pastacılık adına bulabileceğimiz tüm malzemeler burada mevcuttu. (Gıda dışında) İçeri girdiğimde kendimi kaybettim diyebilirim. İstediğim kalıplardan nihayet temin edebildim.


Fuarda çekmiş olduğum bazı fotoğrafları sizlerle paylaşmak istiyorum. Her ne kadar modelleme sırasında Zeynep Hanımı videoya almaya çalışsamda başarılı olamadım. :(


Bu tarz fuarların paylaşımları çoğalttığı, yeni dostluklar ve tecrübeler edinildiği düşüncesindeyim. En yakın fuarı merakla bekliyorum.


Herkese iyi haftasonları..
















Hiç yorum yok: